onsdag 15. februar 2012

Trekkutkort :)

Jeg prøver ting jeg ikke kan.
Etter å ha blitt veldig inspirert av Gro, så har jeg prøvd meg på et slikt trekkutkort. Det bøy på endel utfordringer, bildet jeg egentilg skulle ha på, ble for stort etter at jeg hadde skjært alt til, men sånt no lærer vi jo av.
Jeg ble ganske godt fornøyd til slutt alikevel:)




Dette er blitt sendt i posten i dag til ei god venninne av meg som har bursdag:)

Hiver meg med på utfordringen "til en venn" hos Kreativ Hobby,


3 kommentarer:

  1. Et nydelig og nostalgisk kort. Vakkert pyntet. Men dessverre er det slik at ScrappeHuset liker at bidragene laget spesielt til oss. ;) Men kanskje du rekker å lage et til! ;D

    SvarSlett
  2. Oij, så stilig!!! dette kortet var virkelig hærlig!!
    Så morsomt med den trekkut-greia! Nydelig pynta da!!
    Takk for at du ble med på skisseutfordinga vår!!

    SvarSlett
  3. Dette falt jeg for. Nydelig med både farge og pynt.

    SvarSlett